Friday, March 26, 2010

chemerog berembun exploration

kali ni aku nek chemerong dgn team usmkk...kira aku antara organizer la.. thanks a lot to haidar UTM.. bnyk blajar dari trip yg lalu..alhamdulillah.. semuanya berjalan dgn lancar..

ni lines up kami
  1. pengarah program : edot yg garang
  2. guide :abg jantan...org kampung situ
  3. peserta: team USM 28 org, UIA 5 org.

overall best giler2...

apa yg menarik trip kali ni????
  1. view yg sgt2 cantik... mgkn sebab bukan musim hujan
  2. jutaan bintang dilangit,dan juga sgt bnyk tahi bintang boleh dilihat
  3. mendapat hasil tangkapan ikan yg sangat bnyk.. seronk aku tgk diorg memancing..
  4. sgt santai.. mgkin sebab buat 3 hari
  5. peserta perempuan sgt rajin... suma suka memasak... senang kerja.......

aku tulis ringkas je kali ni..sebab malas nak menaip.. sory tak cite flow secara menyeluruh...layan je la gambar kat bwh ni.. ada bnyk lg gmbr cantik..nanti aku post lg...


ni waktu nak mulakan perjalanan 1st day


rehat jap. my friends..atun, mas,su


kat puncak berembun.. 2nd day


kat kem y..tempt tido malam pertama


kat puncak berembun

kawan segunung, haha... alang dan pengarah edot

aku disinari cahaya.. hehehe

my love...

on the way ke air terjun lansir,kem site kami hari kedua

sun rise kat kem lansir

air terjun chemerong... marvellous!!!!!
memang aku akan gi lagi ke sini....

No comments: