Saturday, February 14, 2009

exam+cfcs+sukadhoki+cfcs+rakitnenggiri+kayak=failexam+menangprotes+sunburn

Setelah sangat2 lame tak post ape2.. hari ni akhirnye…. Xtaula nape.. tp xde mood.. bnyk btl cite…

Bermule dgn exam selanjar… aku FAIL…
Pastu msk kampong untuk community family case study (CFCS).. letih…

Pastu aku join plak program msft (medical student facilitator team) kat smk kedai buluh.. tido semalaman kat sane..


sesi muhasabah
sesi riadah

Pastu gi sukad untuk hoki.. yg ni kitorang jadi johan.. tapi ramai yang ckp kitorang menang protes.. sebab ktorang sepatutnye kalah kat semi ngan jaya.. kalah penalty.. tapi kitorang wat bantahan.. Alhamdulillah bantahan diterima.. and depe wat smule penalty tu.. final kitorang lawan aman damai, menang 2-0..





bergambar ngan team aman damai


kami juara

Pastu gi plak berakit kat nenggiri.. best gak…xletih sgt, mcm melancong.. kalo ade peluang, nak g lagi..



spek ni jatuh dlm sungai wkt 2nd day... huahuahua.. slmt smpt bergmbr

antara ahli team yg g

aku, su, ngan hajrah
Dan semalam aku gi kayak.. agak letih.. tapi enjoy… aku partner ngan hazwan.. banyak mende gak la yang kitorang borak…

Petang ni aku nak pi lwn netbol plak, lwn antara batch medic..
sbnrnye bnyk lg cite selame aku mendiam diri ni.. pasal mini temasya olahraga tahunan (TOT), penajaan seminar kecemerlangan SPM (SKSPM), wataniah...

Setelah sekian lame xmenikmati weekend yg free, next weekend aku free.. kalo ikutkan, kengkwn ajak gi lwtn kat genting or bkt merah.. tapi aku memang perlukan rehat ini.. bnyk da yg tak study.. nak nikmati weekend tu sepuasnye…

InsyaAllah. The week after next weekend, aku nak g nek gunung.. gunung tebu.. xsabo rasenye…

Harap aku akan jadi lebih rajin pasni…









No comments: