Tuesday, May 19, 2009

lame da xpost pape..

rasenye memang lame sangat da xpost pape.. hr tu aku terformat blog aku nih.. tu yg hbs sume.. nak edit smule, xsmpt lg.... igt pas exam ni... br nak edit sume.. skrg kene fokus tuk exam...

exam kali ni aku xtau ape da jd kat dr aku.. aku da makin malas.. xde smgt.. xtau la ape jd..

skrg ni xsabo nak cuti je...hbs exam ade skspm plak... pas hbs skspm, 11 jun.. pastu, sebenarnye aku dpt jd fasilitator untuk kemasukan student br julai nanti.. tapi aku terpakse tolak buat kedua kalinya... thn lps pun aku tolak gak.. keadaan x mengizinkan.. sebab kursus die lame sgt, 3 minggu.. xsempat aku nak wat mende len.. tgkla, thn 3 nanti... kalo dpt, insyaAllah aku g..

so ct 3 minggu tu, aku nak g nek gunung... 2 minggu duk kat gunung stong..tengok la,kalo ade team aku join diorang nek puncak ayam or stong.. kalo xde, duk kat kem baha je... pastu, InsyaAllah,aku nak nek gunung g7, ulu sepat-chamah, 8 hari... pastu hbslah sume cuti aku..msklah ke thn 3 kursus doktor perubatan yg..........ntahla, xtau nak gmbrkan camne...

memang cuti ni aku nak hbskan ms ngan nek gng je.. 3rd year nanti xsempat da... kene fokus untuk pro 2.. gagal kene repeat.. mende yg paling aku taknak...kalo lulus pro 2... cuti pnjg gak.. waktu tu blh kembali mendaki gunung.. heheh.. bnyk gak gunung yg tersenarai kat kepale ni...

untuk kengkawan student medic 2nd year.. goodluck untuk selanjar 2 ek.. semoge semua berjaye.. doakan kejayaan aku... maaf kalo ade wat salah n silap....

2 comments:

Anonymous said...

Wahai adikku...
jgn la sentiasa sibuk naik gunung ajer.. Benda tu seme lenkali pun blh buat. Kakak mu ini rasa baik kamu jadi fasi pelajar baru tu... Ader faedah nya aktif di universiti ni.

lagi satu e jgn la malas... lupakan perkara luar dulu, dahulukan aktiviti lam kampus dulu... Nek gunung bebila pun blh.

Bila ader cuti tu, bagi la rehat untuk diri sendiri sket. Jgn buat aper2. BLk kpg amek berkat mak ker... Betul2 rehatkan diri la. Bukan rehat otak tp fizikal keje..
Ni yg pjg nk berleter ni. Nampak mcm e dah tak fokus dah ni. Risau la kakak mu ini... Wake up my dear, u've alot to do. Come back to ur 1st root... Please do smth wiv urself.. Duk senyap2, musahabah diri kenapa e duk kat usm tu skrg..

Anonymous said...

btol2 k.ngah....stuju2x