Sunday, September 23, 2012

tot, tot, tot......

agak sibuk sekarang ni.. posting ortho memang sangat sibuk..
tapi cari gak masa nak cite pasal si Aisyah ni...

satu petang tu.. aku mandikan Aisyah.
time nak pakai baju ke dia, slalunya memang susah nak pakai baju ke dia ni..
mesti dia ngelak je..
tapi kali ni ngelak lain sikit,
macam die ada terkejar2 sesuatu....
tapi aku pegang dia kuat..
kena pakai jugak..

sambil tu die duk sebut...
tut, tut, tut..
aku ni pelik la
tanya dia
Aisyah nak kentut ke??
kentut je la...
tapi die tetap duk cakap,
tut, tut..

siap pakai baju, aku nak g amik sikat kat almari cermin,
terus die lari ke ruang tamu, kat tv..
aku terus ikut die..
korang tau ape die buat..
sambil berjoget, goyang badan, goyang kepala,
 sambil duk sebut, atut, tut, atut...
pastu dia cakap, bis, dengan muka kecewanya...

korang tau tak...
rupenye, tengah main video lagu najwa latif yang tengah glamor tu..
yg ade lirik die,
'egkau yg patut, aku yg patut..'
yg banyak patut tu la...

terkejut betul aku..
anak anak zaman sekarang...

No comments: