Wednesday, February 27, 2013

Trans titiwangsa V2 5th&6th day---- santai & sunset di junction yang superb

kisah 2 hari ni aku combine sebab tak banyak citer sangat+ gambar tak banyak

4th DAY
hari ni trek santai sangat..
menyanyi je on trek..
tengahari da sampai kem agas....
kitorang mandi sakan  hari ni..
banyak masa punya pasal kitorang sempat buat dadih hari ni...


5th DAY

treking hari ni kejap je..
trek mula mula dari kem agas agak pacak..
lepas tu ok da...
aku suka trek hari ni, best!
banyak kena meniarap,
lalu trek yang banyak lumut lumut cantik...

on trek.. lelumut yang  cantik

rehat kejap (lama sebenarnya) dekat anak junction

anak junction

lepak.. hehe
anak  junction  lagi

tengahari da sampai puncak junction...

puncak junction


hari ni sunset kat junction memang terbaik,
air mata aku spontan mengalir,
memang live depan mata aku dapat tengok matahari bulat turun sikit sikit sampai habis..
lagi best,tak lama lepas aku dapat tengok bulan naik pulak sikit sikit..
kebetulan time ni bulan mengambang..
SUBHANALLAH, indahnya ciptaanMu..
 gambar aku takde lagi..
Acip ade amik, nanti aku usahakan mintak dekat dia...

tengahari makan nasi air encik Lah...
malam ni kat junction makan malam daging masak lada hitam

No comments: