Sunday, May 12, 2013

dunia retis..

hehehe.. jaga tepi kain orang sikit hari ni...
aku sebenarnya lame da tak amik tau pasal  dunia artis malaysia ni,
mungkin sebab kurang baca surat khabar
semalam aku duk study kat bilik dengan sorang kawan, tiba tiba dia cakap

" faza ko tau tak ashraf muslim nak kahwin 2, pastu jehan miskin kawin dengan orang korea... kelakar la"

lepas tu dia tunjuk kat aku artikel dan gambar tu, aku ni gelak tak sudah yang kisah jehan miskin + marah sangat kat ashraf muslim... mentang mentang la hensem. nak kahwin 2 alasan tak dapat anak lagi.. baru kahwin dua tahun je pun...

kawan aku cakap, "memula tengok pic isteri jehan nampak macam maknyah" hehe

prewed pic- muka jehan yg pelik...


dimajlis perkahwinan mereka....
p/s--- buang tebiat aku hari ni tulis entry ni..

No comments: