Saturday, June 8, 2013

tempat saya berkampung..

setiap kali ku ada masalah, tak jumpa penyelasaian, DIA pasti membantu..
ini bukan sekali berlaku, tapi selalu berlaku dalam hidup ini yang hampir setiap hari ujian datang..
ALHAMDULILLAH..

exam medic ni, kalau kita study sorang memang selalunya kita akan lost..
too much nak cover, stress..
previous PRO, aku memang study week dengan kawan yang da jadi dr da sekarang, mas, aton, su..
memang aku lost sikit la kali ni..

ALHAMDULILLAH di suatu  pagi,
otw aku nak gi ke satu kelas revision yang lecturer buat,
aku terdengar seorang panggil  nama aku sambil berari ke arah aku,
dia cakap,
"faza, meh la join kitorang study kat surau desa"

aku jawab,
"insyaAllah nanti aku gi"

esoknya tergerak hati aku nak gi..
Alhamdulillah.
ade 5 orang semua yang berkampung kat sini,
aku pun join,
tido, makan, mandi, semua kat sini..
3 orang dari kitorag ni junior yang aku tak pernah kenal pun...
indahnya sebuah UKHWAH...

doakan kami semua LULUS ye.. AMIN..


tempat study.. hishhh. bersepah

No comments: