Thursday, December 4, 2008

akhirnya mentari memancarkan sinarnya kembali

sinaran mentari kat dm1

setelah agak lame hujan turun tanpa henti beserta lebatnye, akhirnya, bermula semalam, ia telah berhenti dan mentari sudah mula memancarkan sinarnya.. aku harap, ia seolah-olah menyinarkan kembali semangatku yang kian pudar ini.. semangat untuk study.. da la exam da dekat sangat ni.

ntah la, aku makin malas skrg ni.. sangat2 kuat tido.. aku pun xtau kenape.. wahai semangat, kembalilah dikau.. nape ek, selame aku study medic ni, aku lbh bnyk hilang smgt dr bersmgt.. pastu yg hilang tu lame, bile dapat semangat tu kejap je.. aku sgt kagum dgn kwn2 yg blh konsisten dengan study depe dan terus berdisiplin.. aku sangat harap aku blh jadi begitu...

insyaAllah i'll try my best for this coming selanjar one, about 1 week more.. ya Allah aku memohon bantuanmu dalam melalui liku2 khdupan ini.. jadikanlah pembelajaranku ini sbg jalan untk aku lbh dekat dgnmu... jauhlah aku dr hamba yang lalai..

buat kengkawan sume, semoga berjaye.. same2 kite berusaha yang terbaik.. ini kate2 doc faiz, bakal angkasawan tu


"do the best.. you can rest, but never stop"...


yg aku slalu pegang len sikit, tp mcm same..


"the best never rest"..
tp aku slalu je rest... haha.. mgkn mksdnye never rest the spirit.. always go on and on...



dikesempatan ni aku nak wish happy birthday kat mas.. hari ni hari lahir die, 4 december.. semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki..

happy birthday mas


tak lupe jgk birthday kwn2 yg len, yg br jgk berlalu, atun (27 november), fiza (23 nov), dan zila (21 november).. semoge tabah dlam menjalani khdupan yg lalu dan juge yg akan mendatang.. smg persahabatan ini kekal selamanya...

No comments: