Monday, April 8, 2013

semangat baru....

akhirnya sempat jugak mencuri masa cuci sawang kat blog nih...
final professional exam tak lame dah... sighhh...
banyak nak kena study ni...

tak sampai 2 bulan pun..

sebagai persediaan,
aku sekarang da mohon masuk hostel..
jadi BUJANG!! yeay..
tapi sunyi la pula, kawan2 pun xda, anak2 pun jauh..
malam tadi 1st night di hostel..
rindu betul dekat puteri2 dirumah..

for 2 month only faza,
you really need to focus for your goal..
thank you to my beloved husband for your endless support!!
dia yang galakkan aku duk hostel..
dia sekarang ni ambil alih tugas jaga anak dalam kesibukan dia yang tak terkata tu ( termasuk la sibuk memancing tu)

anak2 aku rasa lagi suka kot ayah diorang jaga diorang..
aku kadang2 boleh jelous dengan Aisyah & Afia ni,
kalau dengan ayah diorang, bukan main baik..
kalau dengan mama dia, kerja nak ngamuk je...
Ayahnye pun sama,
satu malam tu siap suruh aku tido hujung, tak bagi tido sebelah dia sebab dia cakap nak tido peluk Pia malam tu..
patut kan aku jelous???

doakan aku pass exam PRO ni dehsss....

small preparation untuk larii... banyak lagi hok xdo... pagi tadi semua pinjam bilik sebelah.... selipar, mug, sudu, pinggan..

No comments: