Thursday, April 18, 2013

update..

salam semua..
minggu ni sangat la busy+stress..
Afia operate minggu ni+ minggu ni end posting paediatric... minggu exam...
oh ujian...
TQVM to my husband for the support, tak lupa juga family members..

aku tak pernah cerita kat sini yang Afia ni ada masalah telinga,
dari umur dia 2 bulan telinga di bernanah berdarah..
tak larat da aku ni gi temujanji pakar telinga ( aku selalu skip sebenarnya, xsempat slalunya),
harap lepas operation ni tak perlu lagi aku selalu pergi...

malam ni aku masih di wad,
Afia xleh keluar lagi, harap2 cepat la,
tak larat da duduk hospital...
aku belajar banya perkara duduk hospital kali ni,
salah satunya,

orang berada sangat suka mengomen, mengepek, semuanya tak puas hati,
orang susah pula sangat tinggi syukurnya..
sesungguhnya kaya itu juga ujian..
susah itu juga ujian....

ayah teman Afia masuk OT jap waktu memula, mama xsempat Pia... sory, mama exam time ni...

baju nak gi OT yg Afia pakai ni saiz S, paling kecik.. besau bebenau...

1 comment:

Yumi Misaki said...

Gambatte ne! moga semuanya selamat. amin.