Monday, August 12, 2013

Salam Aidiltri...

salam Aidilfitri buat semua..
maaf semua salah dan silap..
lama menyepi..
cuti panjang, hari ni baru start belajar semula...
cuti panjang+ takde internet..

en suami masih bercuti lagi  hari,
aku la terpaksa la pagi lagi bangun siap g kelas..
masih dalam mood raya ni..

kalau ikutkan tahun ni turn balik raya kampung aku di Pahang,
tapi disebabkan kekangan kewangan (hukhuk), tak balik tahun ni..
tu pun selepas beberapa kali berbalah &merajuk.. heheh..

tahun ni raya serba sederhana..
 kasut & tudung raya xbeli pun, guna yang sedia ada je,
sama la en suami pun...
 utamakan anak anak je..
aku pakai baju raya boria dengan anak anak..
tahun ni tema merah..

aku pun pakai baju petak2 sama dengan anak2.. tapi tahun ni takde gambar family.. en suami punya pasal la.. dari pagi raya aku ajak, dia duk tangguh tangguh last xdo sekeping pun...

 p/s-- walaupun da tak dapat duit raya, masih berpeluang mengira duit raya anak anak.. hehe...


No comments: