Wednesday, October 9, 2013

esok khamis!!!

mungkin ramai da irritate  sebab aku selalu cerita kesibukan aku kan..
macam la busy sangat,
orang lain pun busy jugak, lebih lagi dari kau..
da ni kau punya punya tanggungjawab, kenapa nak merungut plak..

haishh..
aku memang taknak merungut,
tapi kekadang nak merungut jugak..

hari ni da rabu,
esok khamis,
bermakna posting O&G yang sangat tense ni akan berakhir...
tatau la, posting ni stress sangat,
lecturer yang garang sangat, mudah marah,
ward round tiap pagi kena marah
exam every week...
aku dari hari ahad lagi duk mengira hari, bila la khamis nak menjelma..
aku ingat aku sorang je yang macam tu,
rupa rupanya sorang kawan aku pun macam tu..


alhamdulillah
 banyak input posting ni,
lecturer garang pun banyak mengajar...

tak sabar menuggu minggu depan, raya haji,
aku akan bercuti panjang
dari isnin sampai sabtu..

kan best kalau boleh gi holiday dengan dak ecah, pia & en suami...

lama da tak bercuti....  
 p/s-- selalunya bercuti kat sangkar en.suami je....

No comments: