Monday, October 14, 2013

sehari sebelum raya haji...

sepatutnya da cuti da hari ni..
tetiba dr nak buat kelas hari ni,
dua kelas pulak,
aku pulak yang kena present..
 orang lain semua da balik..
haiisshh..
tapi bukan aku sorang je,
ramai kan yang masih bekerja hari ni..
selamat menunaikan tanggung jawab masing masing ye...
selamat menyambut hari raya Aidiladha...



jalan dekat Kelantan pun da start jam giler giler.. semua rakyat sudah berpusu pusu balik...
hari ni lepas subuh da keluar rumah, takut lambat sampai USM.
tu pun da banyak kereta..

aku kagum sebenarnya dengan orang kelantan ni.
tak jumpa da kat negeri lain..
korang kena datang duduk kat kelantan ni, baru korang tahu hebatnya orang kelantan ni,
negeri dia pun best, pentadbiran pun bagus...
diorang punya budaya pun banyak yang boleh di contohi,
yang aku xjumpa sebelum ni selama aku duduk kat pahang..
aku buat satu entry lain pasal ni nanti...



No comments: