Sunday, November 16, 2008

terima kasih sahabat


hidup ni mmg xseronok tanpe kawan.. aku nak cite skt pasal kengkawan aku kat korang sume.. 1st skali, aku rs srnk dpt kenal korang sume..untuk cite detail pasal satiap sorang tu aku rs len kali la..
kat sini mmg aku rmi sgt kwn, tp yg paling rapat mas,atun, zila, n, fiza... mmg blh ckp hmpr spnjng hari, aku bersame mereka...
dalam berkawan, kite mmg xkan jumpe kawan yg sgt perfect.. same mcm aku ni, aku ni mmg sgt xperfect perangainye.. mekasih korang sume sbb sudi kwn aku.. hehe..
kekadang tu ade gak selisih fhm sesame berlaku, tp kejap je.. persamaan pun xbnyk same antare ktrang sume.. sgt banyk yg berbeza antare kami..minat, pendapat, etc.. Tapi, mgkn hanye sdkt persamaan dah ckp aku rs untk buat kite serasi...(jiwag pak aku)..

pepun time kasih wat sume kawan yg hdr dlm hidupku.. love u all...




1 comment:

pizza said...

hahaha..
tq juga kpd faza yg slalu mengalah dgn sy tyme kt seblik dulu..
rndu bngat tyme 2
sy slalu mnang!mwahaha
tq faza..
tq 4 mlm ni jgak krana sanggup teman sy g clerk pt,aknku ingt smpai ku lupe..hee
lap u