Sunday, November 24, 2013

separuh dekat sudah kami berkelana....

yup.. sudah 5 tahun kami berkelana hidup bersama memadu asmara.. ceeewahhh.. asmara la sangat... masih mentah lagi. ada orang cakap, fasa pertama perkahwinan ni adalah 10 tahun pertama. lepas tu barulah kita matang sikit. lagi 5 tahun lagi..

bila tiba bulan November, setiap tahun mesti aku teringat tentang perhubungan kami. terutamanya bila musim hujan. sekarang ni da mula da musim hujan.. aku berjumpa en suami bulan  ni, waktu musim hujan pulak tu. waktu naik gunung. 3 hari 2 malam, hujan je tak berhenti. tapi time naik gunung ni takdelah aku rapat sangat dengan en suami. sepanjang jalan en.suami duduk belakang, dia duk tolong satu perempuan ni je. tolong bawak beg sebab perempuan ni tak berapa sihat time ni. tak tolong pun aku!!  hishh.. heheh.

kami kenal tak lama, terus kahwin.. banyak kenal baik buruk perangai pun lepas kahwin. tak tipu, banyak juga sikap dia yang aku tak suka. tapi kita semua ni tiada yang sempurna. aku pun banyak kekurangannya.
aku mengharapkan agar kami tetap bersama sehigga ke syurga..



p/s--- we are ready for the third!! hopefully it will be soon.. by September will get the third.. on my birthday maybe... hehe

No comments: