Wednesday, December 5, 2012

hadiah dari seorang suami&ayah yang penyayang...

SALAM SEMUA..
lama aku mendiamkan diri..
bertapa... hehe..

tajuk nak gempak...
tak gempak pun sebenaunye....
minggu lepas encik suami g nek gunung kat Cameron Highland..
aku pesan ke dia suh beli la ape2hadiah ke anak2 dengan isteri ni..
en suami ni jenisnye kalo tak pesan memang takkan beli..
sama macam kalo mengharapkan sesuatu, kena gtau..
jangan harapla tetiba die nak bagi surprise...
kat sana pun aku mesej dia ingatkan lagi..
dia tanya, sayang nak apa??
aku cakap ikut la..
saje nak tengok dia beli apa...

mai tengok dia beli apa..
hehehe...

Untuk Aisyah dan Afia
2 ekor monyet yang boleh disangkut di leher,
ada bunyi lagi...

yang Afia punya siap bawak gi nursery, harap boleh wat hilang nangis nye...
hmmm.. tak hilang pun.. sama je..







untuk MAMA nya plak,
bantal peluk..
haisshhhhhhh..
ingatkan bunga, kat Cameron kan banyak bunga...
kecik plak tu,
kalo besar boleh gak aku wat peluk malam malam..
tu la, lain kali bagitahu nak ape....
apepun , TQVM encik suami...

nampak macam besauuu...


besau untuk Ecah la....

cakkk.. saye dapat bantal peluk....

No comments: