Friday, December 7, 2012

Trans- titiwangsa V2-- trip hiking paling di ingati

aku tak pernah citer kat blog ni pasal trip ni..
aku da gi lama da..
3 tahun dulu..
10 HARI!!!
rentas 3 negeri, kelantan-pahang-perak
9 GUNUNG tak silap kitorang tawan...
lama giler duk dalam hutan
beribu pengalaman yg memang tak dapat aku lupakan..
ni baru intro,
aku akan ceritakan sampai habis jugak..
supaya aku da tua nanti boleh aku tengok smula...
tapi bukan kali ni..
aku citer sikit2...

setiap kali aku nek kereta gi lalu jalan sepanjang banjaran titiwangsa, mesti aku teringat kisah aku time mendaki V2 ni...

kat bawah ni antara sikit gambar
kitorang 5 je ponpuan yg gi... lelaki 6 orang, guide 2 orang.. yg lelaki sorang ni namanya Zairi

kanan sekali ni edot, atas aku tu Alang

yg kiri sekali salah seorang guide namanya Acip

kanan sekali sukainah

kat puncak tok nenek.. kiri sekali SIti
p/s--aku akan cuba habiskan kisah 10 hari ni dalam masa sebulan ni... takut makin lambat makin banyak ingatan yg lagi hilang...

No comments: