Monday, December 31, 2012

patah kaki...

ye..
saya patah sebelah kaki..
kaki yg saya selalu bergantung..
suami saya kena admit kat HKB..
acute appendicitis maybe...
mungkin kena operate petang ni...

tapi sebenarnya takdela patah kaki sangat..
sebab saya da biasa macam ni..
sengsorang gini..
time dia blaja dulu pun saya sorang2 je yang urus dua dua anak ni..
ni pun baru je duk sekali..

cuma kesian kat suami,
tiada orang nak tunggu je..
malam tadi pun die gi sendiri emergency hospital Tumpat,
naik ambulans gi HKB pun sensorang..

pagi tadi, pas hantar Afia gi nursery,
gi hantar ikan patin yg ma pesan da banyak hari,
da bising da ma,
nanti saya citer ye,
suami saya dapat ikan patin buah yg sungai, bukan sangkar ye, berat 7 kilo lebih.. memang besar giler......

terus gi HKB, melawat suami jap,
skip ward round pagi ni,
pastu balik USM smule, ade kelas pukul 11...
petang ni ada 2 kelas lagi..

semoga semuanya selamat..
insyaAllah petang ni suami masuk OT...

p/s---- kenape la tak admit kat HUSM??? kat lagii senang...

No comments: