Wednesday, January 2, 2013

all is well, all is well, all is well...

2013 da menjelma ek...
selamat tahun baru semua..
aku xda apa2 azam, sebab aku da berazam untuk berazam ketika awal muharam...


all is well,
pernah tengok cerita 3 idiots??
lakonan amir khan,
ni la  yg amir khan duk cakap sokmo, bila dia hadapi masalah..
bagi yang belum tengok,
baik tengok,
cerita ni sangat bagus..
aku banyak kali da tengok ni...

what happen to my beloved husband??
Alhamdulillah, selamat di bedah..
petang isnin lepas..
nasib baik petang, aku sempat la menghantar suami sampai ke depan pintu OT...
dan semalam suami da boleh balik rumah da..
cepat kan?? Alhamdulillah....

sebenarnya aku agak serabut dua tiga hari ni,
berulang alik tumpat ke USM, HKB, USM  smula, HKB smula, tumpat
balik rumah tengah malam,
urusan anak2 lagi,
dengan skip ward round 2 hari berturut turut
pagi tadi kena marah sebab xdatang ward round..

korang rasa boleh diterima ke alasan aku??
aku sebolehnya tak nak jadikan anak anak dan keluarga sebagai satu excuses..
bila dr tanya pagi tadi,
aku tak bagitau pun kenapa.. aku rasa macam alasan aku tak boleh diterima...
.
 NO WORRIES LA FAZA!!!
small matter only, you have another 20++ ward round session for this medical posting
ALL IS WELL,ALL IS WELL, ALL IS WELL....

p/s--- ward round ni adalah rutin setiap pagi semua dr& medical student untuk review patient yang ada kat ward...

No comments: