Saturday, January 5, 2013

groupmate yang xpernah lupa saya

aku tak duduk hostel
jauh dari groupmate aku..
susah sikit la nak tahu update2 terbaru..
study pun sengsorang..
tapi groupmate aku memang baik,
selalu remind aku awal  kalau ada perubahan schedule..
ye la.. aku kan jauh, kena bertolak awal kalau ada apa2 perubahan schedule..
kadang kadang sampai 3/4 orang semua remind same things..
Chinese,Malay,Indian semua sangat concern...
aku memang sangat terharu...

minggu lepas, nak exam hari khamis,
aku tau da, 8am, dewan kuliah 5.. DR da pesan time briefing..
Rabu malam tu, aku suh kawan email somethings yg aku takde untuk buat revision exam esoknya,
 Dia email apa yg aku mintak,  sekali lagi dia remind pasal exam ( kalau dia tak remind pun, aku memang takkan lupa la, exam kan)...
saya memang terharu..
TQVM my friend, sebab tak pernah lupakan aku...

No comments: