Wednesday, January 23, 2013

bad day....

malam tadi aku tido rumah ma...
tak plan...
semalam hantar Aisyah rumah ma sebab ma da rindu sangat da ke dia,
ingat petang semalam nak amik wat balik tumpat..
kebetulan suami lambat semalam, ada urusan,
dekat pukul 10 malam baru dia amik aku dgn Afia kat USM ni....
sebab da lewat sangat, tido je la rumah ma....
pagi ni memang kelam kabut la..

handset dua2 habis batery,
charger tak bawak..
baju anak2 tak berapa nak cukup..
aku pun tiada baju yg sesuai nak pakai hari ni...
aku pinjam jubah ma je...
suami pulak tertinggal kasut kat rumah dia kat Tumpatm,
sekali lagi, untuk kali yg keberapa ratus ntah menyusahkan best friend dia, Adi..

awal pagi2 lagi dua2 puteri ni berak,
 pas berak duk mengamuk tak berhenti..
Afia tak sihat sangat,
punya la kuat nangis sampai muntah muntah....

aku pun siap nak gi kelas kalut2..
dalam kalut2,
rupanya aku tertinggal handset..
tu takpe lagi...
aku tertinggal beg pakaian Afia...
perasan pun da jauh..
suami pulak ada court pagi ni..
nak balik ambik lambat da,
nasib baik Afia da mandi pagi ni..
pampers, susu, nestum da tinggal banyak kat nursery..
hari ni Afia tak salin baju la jawabnya..
ape la mama Afia ni....

No comments: