Sunday, December 30, 2012

posting medical...

hari ni hari pertama posting medical...
sangat gembira hari ni, sebab aku dapat supervisor yang agak baik++ canteek..hehe
tahun lepas aku posting ni, aku dapat supervisor scary giler..
seorang Prof Dato, boleh kata dia paling garang kat medical school ni..
dengar nama dia pun berdebar
6 minngu tahun lepas aku stress,
da la aku sorang bawah dia,
kawan2 yg lain sume 2 org satu superviser,
aku sorang sebab dia sibuk katanya, xleh handle ramai ramai...
exam dengan dia, teruk giler aku kena marah...
dia bagi aku markah cukup makan je waktu final assesment, 50 je...
apepun, Alhamdulillah lulus...

pagi ni tak bermula dengan baik...
suami sakit, MC, tak gi kerja.
aku plak terbangun lambat,
sekolah da start plak,
memang jam giler jalan,
sampai lewat jugak la

ambik barang barang Afia kalut kalut pagi tadi,
banyak barang tertinggal,
perasan pun waktu da sampai nursery,
tuala dia, nestum, botol susu,
tak pasal membazir duit gi beli yang baru
haishhh, di musim  JPA entah bila nak masuk,
nak habis sem 1 da.. heheh...

all the best for me for this  posting...

No comments: