Thursday, March 28, 2013

a promise???

pendrive & me adalah musuh utama..
tak boleh bersatu..
dari 1st year sampai sekarang da berpuluh puluh rasanya pendrive aku hilang,
hard disk 500g pun hilang..
betul la cakap kakak no 4, aku ni asyik hilang je...

da habis pen drive aku, pen drive en suami pulak jadi mangsa,
dia punya pendrive pun da banyak aku buat hilang..
firm pendrive dia pun aku guna kadang kadang
tak larat da aku kena leter dengan dia

setelah agak lama tak berpendrive,
aku beli jugak la yang baru..
kali ni janji,
THIS IS THE LAST!! (betuii ka)
harap en suami tak baca.. hehe

aku beli guna sistem bidding ( ade plak masa, huhu) kat lelong.my,
16 g, aku berjaya beli dengan RM24 je..
aku rasa murah da...
proses delivery pun cepat!!

bidding ni cuma ada setiap rabu, 1st&last week every month..
banyak barang yang kita boleh dapat dengan harga murah...


yes, I win the auction!

delivery pun cepat
angry bird keychain ni handmade sukainah!!! dia da tinggalkan saya.. hukhuk

No comments: