Sunday, March 3, 2013

dia akan meninggalkan saya..

7 Mac 2013, khamis ni,
sahabat baik saya akan meninggalkan saya..
sue...
habis belajar da...
da jadi doktor gigi da..

dialah sahabat saya,
tempat saya mengadu bila saya ada masalah,
tempat saya mengeluh bila saya terlalu letih nak handle semua tangungjawab,
bilik dia tempat saya pergi bila saya merajuk dengan suami,
kawan yang meneman saya ketika membeli belah,
tempat saya meminjam duit bila kesempitan,
dia juga yang memberi saya kekuatan di saat saya down dalam study,
teman gosip...
dia juga yang tolong menjaga Afia & Aisyah time saya on call,
bilik dia juga tempat saya menumpang sementara menunggu suami ambil jika lewat
laptop dia macam laptop saya,
dia rela online guna smart phone dia di kala saya online FB/blogger/tengok movie guna laptop dia

sebelum dia berkahwin dulu,
saya siap suruh dia kawin dengan suami saya,
jadi madu saya,
saya bagitahu macam tu juga dekat suami saya,
sebab saya terlalu sayangkan dia....

ya, dia akan tinggalkan saya,
saya akan kesunyian lepas ni,
tiada lagi teman bicara, teman mengadu, teman bermain..

sue, semoga berjaya di dalam hidup,
menjadi dentist yang terbaik..
semoga berbahagia dengan suami tercinta dan di kurniakan anak..
walaupun kita jauh, dirimu tetap dekat di hatiku...
time ni kitorang nek gunung stong 3 orang je.. aku, su, en suami.. 5 hari.. best sangat... time ni su naik untuk  tenangkan perasaan yg baru putus cinta... bila lagi la ek su kita boleh nek gunung sesame??

No comments: