Wednesday, March 20, 2013

kisah suami isteri...

salam..
aku akui hidup rumah tangga ni tak lari dari bergaduh..
aku boleh cakap selama berumah tangga ni, selalu sangat aku dengan suami ni bergaduh.. ( atas katil pun gaduh... hehe)..
kadang kadang sebab menda kecik je.
aku ni pula memang kuat merajuk...

betul la Allah buat talak ni ditangan suami,
kalau ditangan isteri, talak 100 pun tak cukup kot..
perempuan ni tak fikir panjang..
emosi je yang lebih, fikiran waras kurang..

aku boleh gaduh dengan dia sebab dia tak beli barang yang aku nak time dia gi KL hari tu..
pastu dia tipu sikit..
hehe
menda kecik je pun..

boleh aku gi lari bilik kawan 2 malam.
tahan je la rindu kat Aisyah & Afia..
aku tak kisah sangat pasal diorang terabai,
i know my husband expert dalam hal anak2 ni...

aku tepon suami tanya tengah watpe
buat susu anak, mandikan anak, basuh berak anak, hantar Afia gi nursery, amik Afia gi nursery

last2 aku balik sebab rindu dekat anak..

Aisyah sambut aku depan pintu,
dia nampak aku, terus lari..
merajuk..
ikut perangai mak dia jugak, kuat merajuk..

dia nampak suami, terus jerit
"AYAH!!"
lari terus salam, siap cium bunyi2 (muah, muah) lagik

jealous okey!!

aku masuk bilik,
en suami da siap lipat baju anak anak,
basuh baju...
TQVM abang...

No comments: