Wednesday, March 27, 2013

beep.. beep.. beep..

salam semua..
lama mendiamkan diri..
aku betul betul sibuk untuk 5 minggu ni, start last week.
dari last week lagi aku da posting paediatric...
paediatric adalah posting yang paling busy bagi final year esp untuk group yang last macam kitorang ni..
sebabnya dr da jadi makin serious..
puncanya semua dr tak puas hati attitude+result previuos group yg posting peadiatric..
hukhukhuk..
mereka buat meeeting,
 previous group, kena exam awal sebab time dr check kat ward tiada student..
group kitorang tak nak jadi gitu.. takut tu kena exam awal, 2nd week...

dr siap cakap,
"I wish to treat you all like an adult, but you all behave like a children"

1st week group( small group) aku kena duduk wad,
minggu ni duk neonatal intensive care unit (NICU)..
duk dengar bunyi mesin je la selalu.. beep.. beep.. beep..
kenangan lama kembali teringat...
dr. & staff nurses kat situ pun ingat lagi, semua tanya Afia ok ke, siap nak tengok gambar lagi..
 busy la sikit, suami pergi KL lagi minggu ni, ade kes kat high court KL...

tapi aku ENJOY posting ni..

duk bawah lampu tu sebab kuning..


NICU ward...

saya besar da!!
p/s-- 23 march hari lahir Aisyah, 26 march hari lahir Afia... Alhamdulillah besar da mereka berdua..

No comments: