Thursday, November 22, 2012

Azam Baru

 Alhamdulillah, presiden Obama da umumkan genjatan senjata di Palestine!!!

agak lama   entry ini berada di dalam draft...
kata2 yg slalu aku ingat& pegang,
AIM FOR THE MOON. IF YOU FAIL, YOU ARE AMONG THE STARS!!!

tu sebab aku slalu berangan lebih2 tu.. haha... 



nak citer sikit pasal azam baru..
hope en suami tidak baca..
nanti mula la dia duk sebut kalo aku tak buat.. hehe

to my study
saya WAJIB pass exam PRO bulan 5 tahun depan.. tak nak extend lagi 6 bulan.. kena work hard..

DISIPLINE!!!  tak nak ponteng class lagi, xnak masuk lewat, hantar case write up as early as possible ( boleh ker?? )

weekdays at HUSM-- guna masa sebaiknya , mesti study

to my family
nak kurangkam merungut dalam urusan menjaga anak& mengemas rumah (hope suami tak bace, hehe)

nak memasak lebih kerap (betui ka??)

weekdays mesti bangun awal.. 5.30 am!!! ( hopefully)

every weekend mesti da siap iron all stuffs untuk seminggu.. yg en suami dengan diri sendiri...

to my self

UBAH DIRI UBAH DIRI UBAH DIRI

Solat awal waktu

bace maksurat sokmo

puasa sunat  senin khamis(yg ganti pun xhabis lagi, hehe)

Dhuha (mencuba melatih diri)--( supaya di murahkan rezekimu YaAllah)

cuba membiasakan diri dengan bangun malam...
 
p/s-- ketika menulis entry ini saya sedang menyiapkan case write up yg kena submit semalam... sighhhhhh.....


No comments: