Tuesday, November 20, 2012

Kisah Aisyah

Assalamualaikum...
ape la mak dia.. anak sakit, boleh lagi senyum lebar...

waktu ni Aisyah 6 bulan, kena admit hospital sebab infection kat paru-paru
Aisyah ni waktu kecik sampai umur 8 bulan sangat kuat menangis.. sehebat hebat Afia, dia hebat lagi... kawan2 aku pun cakap gitu... sebab diorang dulu pun ade jugak aku mintak tolong jaga Aisyah kalau aku Oncall.. diorang mesti kol punya sebab xdapat nak handle.. kalau Afia diorang boleh handle lagi..

da 15 belas orang bomoh tau jumpa.. macam2 da citer dengar.. gangguan la, ade orang hantar la.. berapa banyak airmata aku, suami, ma da keluar kerana tak tau nak buat macamane.. dia menangis sampai selak, non stop, sepanjang malam... suami sampai accident kereta pagi on the way nak g praktikal( dia praktikal time tu) dek kerana mengantuk jaga Aisyah malam.. sampai masuk paper kisah dia accident tu.. kereta hancur.. tak dapat di selamatkan terus..

 Alhamdulillah Aisya sekarang da ok..

macam2 orang buat nak bagi dia tak nangis...  aku nak share sikit..

hehe.. jangan terkejut.. staff nurse usaha nak bagi dia tak nangis, siap tolong buat buai kat katil dia.. xpernah berlaku lagi dalam wad sebelum ni.. pastu sister wad ni siap buat surat bagi kebemnaran bawak buai.. hehe, buai adalah dilarang sama sekali di bawa ke dalam wad...

sian kawan aku.. Atun ni.. punya usaha.. aku on call time ni.... dia tolong jaga jap... buai Aisyah guna tangan... dasyat kan Aisyah??

kalau Aisyah baca ni, sila berterima kasih dekat Auntie Atun k..

2 comments:

Nur Sukainah Ibrahim said...

faa, ada lagi, kami siap bt buai kat aisyah guna garment rack aku tu...hehe...kelakar pulak bile igt balik...hehe

faza said...

tu la su..aku da hilang gambar tu....