Saturday, November 24, 2012

4 tahun sudah berlalu


23 november 2008..
itulah tarikh kali pertama aku jumpa en suami..
aku gi nek gunung Suku Irau Brincang
da jodoh kot,
dia yang dari UIA,tiba2 last minute nak join team kitorang.

khamis lepas, aku lunch dengan suami kat satu kedai ni,
kebetulan terjumpa bestfriend suami, kawan sejak sekolah menengah lagi.
dia blaja USM sama dengan aku, tapi die kerja da sekarang
dia lah yang menemukan aku dgn en suami!!!
lunch dengan dia, bermulalah sesi mengimbas kenangan lama..
die citer,
"puloh punyo nok ikut aku g nek gunung, pengarah projek oyak dio tak cover insurans ke dio sebab bukan student USM, yo tetap keras nak gi.. nek bas dr kl malam khamis(ponteng kelas hari jumaat)(time ni dia blaja kat UIA), pg jumaat terus mari USM.. punyo la dio semangat.. ruponyo, nak temu jodoh"
hari ni da 24 November 2012..
sudah 4 tahun rupanya kami bersama
rasa sekejap je..
da dua orang puteri da keluar...

aku da hilang  1st time gambar aku amik dengan dia... atas gunung  ni la.. da la ade sekeping je, gambar tu pun kebetulan kawan ter snap... time tu kan tak kenal sangat, borak pun sikit2 je...
hukhuk..
laptop yg ada gambar tu kena curi, hard disk yg ada gmbar tu pun kena curi...
hilanglah sebuah kenangan.. hahaha.

semoga ikatan ini ke akhir hayat..
ku harap keredhoanmu ya Allah..



No comments: