Thursday, November 8, 2012

suwei......

aku pun taktau ape dia maksud suwei tu.. haha.. badluck kalu tak silap.. tu bahasa oraang pahang..

aku tak tau.. minggu ni macam minggu yg xberapa bst untuk aku..
badmood..
almost setiap pagi aku lewat..
aku tak suka aku yang begini..

AHAD---- Aisyah demam, aku tak gi briefing, g tengahari sebab dr cari sambung sampai malam terus oncall
. sampai rumah dekat pukul 2 pg..

ISNIN--- aku masuk OT lewat sebab terbangun lewat & sampai USM lewat...kena marah dengan MO anaest

SELASA--  masuk OT lewat lg...MO anaest yg lain.. tapi garangg jugak... malam oncall. balik rumah tgh malam, Afia dgn Suami plak demam.. naib baik Aisyah da sembuh.... tapi Afia punya merengek... 1st class!!

RABU-- Sampai HUSM awal.. tapi Afia buat hal.. xleh tinggal langsung... aku yg kena ngasuh dia pagi.. skip Ward round ICU....

KHAMIS--- hari ni.. aku super duper bengang giler... memang da niat nak g ward round pagi ni...  dari rumah pukul 7pg.. sampai jambatan jam da.. aku lari ikut jalan belakang.. fuhhhhh... rupanya jam gilerr... xpernah macam ni... ingat ada accident / traffic light rosak.... rupanya, jalan memang jam giler.. timbalan perdana menteri dengan isteri datang..... aku sampai HUSM deekat pukul 10 pg.. terlepas lagi ward round...

aku rasa mesti group member aku mesti marah sangat da dengan aku... sebab mesti dr marah sebab patient aku xda orang cover.. macam aku tak bertanggungjawab plak.... hmmmmm....

No comments: