Monday, October 1, 2012

UIAM konvokesyen day...

6-8 oktober- UIAM konvo day..
7 Oktober- for UIAM LLB cost...
means, my husband's name will be there....
Ahad ni...
hmm, kalo ikutkan aku ada exam ahad ni.. tak jumpa examiner lg ni, nak cuba mintak tangguh.. harap dia faham... lupa nak gtau, minggu ni aku da masuk posting psychiatric...
semalam 1st day aku da buat hal...  Afia punya pasal la.. semalam dia asyik ngamuk je... kat klinik, supervisor cari aku, nak briefing, puas kawan kol aku.... sebagai denda, supervisor denda aku kena present  case selasa ni.. lewat sikit aku g jumpa dia gtau masalah... aku suka jer kena denda, at least i'll learn something...

aku yg semangat lebih prepare untuk konvo suami.. dia pakai hitam putih.. aku siap g tempah baju kurung warna hitam ptuih.. macam aku plak yg nak konvonye.. heheh... baju anak2 pun aku da siap pilih, kaler hitam putih jugak.. siap beli head band hitam putih lagi.. hehe, semangat betul... ntah- ntah xleh g, examiner xbagi...

bila suami pakai robe konvo semalam, aku sebak sikit... should be this year is my convocation year also..last September... postponed to next year.... takpa, xlame da kan....
 yg lagi aku geramnya, robe dia sais S... huahuahua.. xmuat la aku nak pakai nak untuk bergambar..... waktu die pakai, dia tanya cantik tak?, aku cakap buruk... sebab tak puas hati dia pilih saiz S... hehe... padahal ok je....

No comments: