Thursday, October 11, 2012

konvo suami....

sy suka sgt gmbr ni... belon tu pinjam org punya... waktu amik gmbr ni, kalut sgt, tangan kanan suami tu tgh pegang rokok tu... macam aku plak yg konvonye....


ASSALAMUALAIKUM..
nak citer pasal majlis konvo suami... 1st of all, tqvm to my youngest sister sebab bawak photographer free... kawan dia yg study kat MMU.... agak berbakat dia ni...

gambar pun xdapat lg.. yg ada ni pun yg dia upload sikit dulu kat fb.. aku yg suh, sebab takda gambar langsung untuk di tatap.. hehe

perjalanan yg sangat panjang..

jumaat
pagi lagi bertolak ke perak... sampai dlm pukul 4 ptg.. gi rumah abg suami. tido sana dulu.. malam suami g beli baju ngan seluar nak pakai konvo

sabtu-- suami g dulu UIA.. kitorang bertolak awal pg ahad

ahad-- 
pukul 4.30 pg da bertolak dari perak.. 2 buah keta.. yg pergi, umi, abah, family kakak ipar, & family abg ipar....
pkul 8 pg sampai UIA.... abah dgn umi masuk dewan..
bermula drama aku dgn 2 org puteri yg kerjanya MENGAMUK SAKAN... sangat letih... selamat kak ipar tolong sikit2.. dia pun xblh nak tolong sngt sebab ada anak kecik jugak...
 lepas semua da masuk dewan, kitorang g makan kat cafe.... makan kejap... Aisyah berak plak....
aku plak boleh tertinggal pampers dlm kerete yg di parking agak jauhhhh... g kat kereta dgn dukung si ecah ni lagi.. suh jalan lambat sangat.. aku ni dengan kejar nak g tgk suami amik scrool kat live screen....  sangattt berat ecah ni.. nak basuh berak dia sekian hal lagi.... susah betul.... pastu g buat susu dia... time ni kak ipar pegang Afia.. tapi dia duk ngamuk jugak...

setel ecah, aku g cafe smula.. afia macam bese, NANES, NANES,  dan NANES...
LETAK ECAH AMIK AFIA, ECAH PULAK MERAUNG...nak buat guane... huhu
kitorang g masuk dewan yg ada live screen..
mak ai JAUHHNYA... lenguh da lengan....
dewan agak selesa, ada aircond...
masalahnye 2 puteri ni duk nyanyi lagu diorang la... habis semua org tengok.... aisyah bagi susu diam... Afia ni aku slalu breasfeed je.. tapi ni tengah ramai org... botol dia xbawak plak... memang ngamuk la....
last minute, adik bongsu sampai, amik ECAH... aku bg susu ecah ke afia.. setel kejap...
rupanya ECAH DUK NGAMUK KAT LUAR DEWAN...
gitulah sampai nak habis sesi pagi tu barulah 2 puteri ni tido....

yang sadisnya...
terlepas tengok suami amik scrool.. yg aku dan tengok ade sorang girl ni je... pernah ada 'skandal ' suami... huhuhu... tersenyum sekejap time tu... teringat kenangan lama....

da kuar dewan, sesi amik amik gambar.. lunch reramai.. petang amik gambar.... pukul 7 bertolak balik ke Kelantan... memang letih giler.... gilir2 memandu dgn suami..
selamat 2 org puteri tido lena... mungkin da letih mengamuk siang tadi...

gombak- raub-- suami drive
raub- gua musang---aku drive
gua musang--- kuala krai-- suami plak
kuala krai--- nilam puri--- aku plak
nilam puri-- tumpat-- suami

boleh bayang betapa ngantuknya kitorang???..
igt nak tido kat mana2 inn kat kuala krai da..
tapi sebab aku exam esoknya, kena balik juga
sampai ruamh dekat pukul 4 pg...
esok awal pg lg da g USM..
sampai exam da start da....
tapi dr baikkk sangat....
ok...

ni ucapan buat suami yg tercinta.. kalau dia ade baca..

congratulation on your convocation....
all the best for your chambering.. you must be a great lawyer soon, even better than your master ok.. IssyaAllah...
Albert Einstein said "you must learn the rule to play, and you must play better than what you learn"
 i love you so much...

banyak gambar xdapat lagi.. gmbar family pun xda lg...

gambar ni banyak kali amik baru jadi...

i like this picture...

siapa dia yg konvo sebenarnye ek???

p/s.. letihnya rase macam lagi letih dr nek gunung... yg terase sangat lengan la.. duk dukung 2 puteri ni seharian....

No comments: