Wednesday, October 10, 2012

sahabat...

aku ada banyak kawan... tapi sekarang ni semuanya da jauh- jauh.. yg dekat pun aku xsempat nak jumpa diorang slalu.... dek komitmen yg sangat banyak..... group mate pun kawan2 jugak kan.. diorang slalu je ajak aku kuar, tapi aku memang terpaksa tolak... sebab anak2.. tapi diorang memang sangat memahami.....
kalau dulu sebelum kawin, slalu la kuar dinner dgn kawan2 nih... kadang2 group mate ajak lunch same pun aku xleh join, sebab nak g melawat Afia kat nursery, nak g breastfeed dia.. kekadang aku sendiri pun xsempat nak lunch...

aku rasa sekarang blog ni la sahabat aku yg paling rapat... tempat aku nak citer sgalanya... at least aku ada tempat untuk nak luahkan perasaan, gtau keadaan aku sekarang... dan blog ni juga yg merapatkan aku dgn adik2 yg lain.. sebab aku tahu mereka slalu follow. nak jumpa slalu, memang xdapat, diorang jauh... hmmm... i miss u all so much.... angah, dher, ija, adik, along...

da tua2 nanti boleh aku tgk balik kisah2 lame aku.. boleh ecah&afia tahu kisah diorang nih....

sahabat aku yg lain semestinya suami kan.. tapi dia sekarang ni sangatt2 sibuk..... kekadang sian plak tengok... letih mencari rezeki.. kalo dulu ade jugak kuar dinner dgn dia kat luar.. tapi sekarang ni tak dan.. lama da rasanya xkuar dengan dia... awal pg da kuar g kerja, balik lewat petang slalunya... pastu malam mesti kluar, bos nak jumpa la, sangkar ikan dia lg.. nak g bagi makan ke ikan.. nak kena slalu tengok2 takut ada org naik.. sebab org memang slalu curi ikan kat kawasan tu.. sangkar dia pun pernah kena naik orang hari tu.... dia balik, kadang2 aku xsedar pun, da tido... kalo dulu2 rajin jugak merajuk.. tapi sekarang ni da biasa da.... weekend jarang skali dia free... outstation sokmo... takpa la... demi kesenangan kita di masa hadapan...

ok.. ape ntah aku merapu....

 sebenarnya ade bnyk cerita yg aku nak cita.. kat entri lain.. tapi aku memang nak cita supaya ini semua menjadi kenangan... weekend ni fre.. igt nak blogging.. kalau la 2 org puteri tu tak meragam...
aku nak citer pasal

kisah aku nek stong hari tu, lama da tangguh,
kisah konvo suami,
posting psychiatric,
konflik kecik yg berlaku dgn suami,

ok.. insyaAllah aku citer weekend ni...
 minggu ni da last week posting psychiatric.. petang ni aku exam MCQ plak... isnin hari tu exam clinical.....
doakan aku lulus posting yg sangat pendek ni... 2 minggu jer,,,

No comments: