Friday, October 12, 2012

pencinta gunung...

ok2...
aku nak citer pasal org lain..
sorang kakak ni.. ni blog dia, klik SINI
tak pernah jumpa dia,
just follow blog dia,
dia agak berumur... tapi memang giler2 suka gunung..
sangat kagum dengan dia..
da berumah tangga, anak dua,
tapi gunung memang tak tinggal...
dia usaha cari masa fre untuk hiking...
kerja dia memang busy... kat maybank hq..
buat part time makeup artist lg,buat pelamin..
tapi suami dia memang sokong habiss...
aku harap aku da kerja nanti aku pun sempat lg hiking ni..
forever love... haha

ni salah satu ayat yg dia describe pasal hiking ni


Mood hari nih adalah sangatttt.. indescribable.. beyond words! 

Seriously, aku tataw kenapa setiapkali fikir pasal hutan, arrange trip 
nak masuk hutan, perasaan tu excited semacam. Tersenyum-senyum 
sengsorang. Rasa tak sabar. Rindu. Rasa macam nak pegi dating dengan 
kekasih gelap. Sangat teruja. Huahuahua.. description tak agak-agak. 
Tapi tu lah kenyataannya

No comments: